יום שלישי, 28 במאי 2019

יש תאריכים שהמחירים עולים

יש תאריכים כאלו בשנה שפתאום כולם מתקשרים על התאריך הזה, מן תאריך כזה מיוחד שאתה אפילו לא מצליח להבין מה מיוחד בו בכלל.

אני יודע שיש את התאריכים היפים האלו שהם :

12.12.2012
11.11.2011
09.09.2009
5.8
18.5
או כל מיני כאלו, אני יכול להגיד בוודאות שמאז שאני עוסק בתחום האירועים התאריך של 18 במאי (חוץ מהמקרים שזה נפל על שבת) כל תאריך כזה כבר עבדתי.

כי 18 זה חי וה 5 זה חמסה וזה בעיקר תאריך של חינות ואירועים מהסוג הזה ואין אחד שלא מתחבר לתאריך הזה, ועכשיו התחילו כל התאריכים שבאמת קצת לא קשורים להיכנס ולהיות מבוקשים מאוד, תאריך כמו 13.6 לא יודע מה יש בתאריך הזה אבל כל רגע אנשים מתקשרים ושואלים לגבי התאריך הזה, לא יודע מה כל כך מיוחד בו אולי בגלל שזה אחרי שכבר נגמרה ספירת העומר וזה היום חמישי הראשון אז כולם רוצים לסגור את העניין של האירוע כמה שיותר מהר.

אז לא משנה אם באמת אנשים מחפשים משחקים לאירועים או אולי רק כמה אטרקציות לאירוע שלהם עדיין יש כמה תאריכים שאני לא מצליח להבין את הקשר שלהם לביקוש הרב שיש סביב התאריך הזה.


וזה גם מה שגורם לעליית מחירים, היצא וביקוש וכמובן בגלל שיש ביקוש גדול מאוד על התאריך הזה המחיר גם יעלה בהתאם.

אז לפני שאתם עושים כל מיני צעדים משמעותיים אני אומר תמיד שכדאי מאוד לסגור דברים כמה שיותר מוקדם גם אם מדובר רק על צילום מגנטים אתם בטח לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים על זה מחיר יקר ויותר גבוה בגלל שיש ביקוש גדול על התאריך.